واقعا تاسف آور است وقتی به شهروند برای خرید رفتم دیدم موجود کوجکی شبیه به مرغ ولی کوچک به تعداد زیاد در بسته بندی
بود . فهمیدم بلدرچین است . این پرنده ی زیبا و کوجک و معصوم نیز به کشتار میرسد چند وقت پیش پرورش شترمرغ را در
تلوزیون نشان میدادند . شترمرغ حیوان بسیار زیبایی است و حتی نوعی رقص دارد و می رقصد این حیوان زیبا نیز متاسفانه
به فهرست غذایی انسان اضافه شده است چرا چون می گویند گوشتش هم گوشت سفید است و هم گوشت قرمز و
ویتامین دارد . من نمیدانم عذر انسان برای این خودخواهی ها و زیاده خواهی ها چیست اگر شما میگین گوشت ویتامین داره
چه ویتامینی داره مگه ما ببر و پلنگ هستیم و موجود درنده هستیم که گوشت برای ما ویتامین داشته باشه اگر ما ادعا می کنیم
انسان هستیم تا وقتی گوشت میخوریم و باعث مرگ و نابودی حیوانات می شیم چطور می تونیم فکر کنیم به کمال رسیدیم؟
حتی شتر نیز به فهرست گوشتها افزوده شده باعث تاسف است اون دسته از گوشتخوارها که فکر می کنند گوشت شترمرغ هم گوشت سفید است و هم گوشت
قرمز پس پیشنهاد من این است که از کشتن گاو گوسفند ماهی میگو و مرغ و خروس دست بکشید و به خوردن شترمرغ بپردازید
حداقل به یک حیوان رحم کنید . کبک حیوانی است که در طبیعت زندگی می کند گوشت کبک هم مدشده و بوقلمون حیوان
بسیار زیبا و قشنگ نیز در کشتارگاه به گروه حیوانات محکوم به مرگ تبدیل شده . وقتی آدم به گوشت و روش تهیه ی آن نگاه کنه
و ببینه که تهیه ی آن چگونه است اونوقت می فهمه که واقعا خوردنش چقدر بد و مضر است . اگر ما بچه هایمان را دوست
دارید عین همان علاقه درحیوانات هست انسان هیچ توجهی به علاقه ی حیوانات به فرزندانشان نمیکنه و بدون توجه به این
مسئله فقط به فکر خوردن گوشت حیوانات هست . انسان میگه من اشرف مخلوقات هستم و با این ادعای پوچ و بی اساس به کشتار
و خوردن حیوانات می پردازد . من کشتن گوسفند و مرغ رادیده ام وحشتناک است اولا گوسفند بسیار وحشتناک کشته
می شود و به طرز وحشتناکی از شدت درد دست و پا میزند . مادرم می گفت ما بچه بودیم مرغ زنده می فروختند
و مرغ زنده را روی ترازو می گذاشتند اما مرغ فرار می کرد و می دوید اما دوباره به زور او را می آوردند و روی ترازو می گذاشتند
من گفتم مردم ناراحت نمی شدند از دیدن این منظره مادرم گفت نه تازه منتظر بودند زودتر اون مرغ را بکشند و توی دیک بزارند
گفتم عجب مردمی . انسان سالیان سال است که حیوانات را به کار گرفته و بدون اینکه به آنها رحم کند آنها را می کشد .
در همه جای دنیا حیوانات درحال کشته شدن و خورده شدن هستند و انسان هیچ رحمی به آنها نمی کند تازه برای
شکار به جنگل ها می رود و حیوانات را می کشد . تنها در کشور مانیست در همه ی دنیا از اسیا اروپا و امریکا و کانادا
و تمام کشورهای دنیا حیوانات موجودات زبان بسته ای هستند که محکوم به کشتن هستند و این جای تاسف دارد .
انسان خودش را با شیر و پلنگ اشتباه گرفته است اگر انسان گوشتخوار بود می باید دستانش پنجه برای دریدن میداشت که ندارد
ساختمان بدن انسان گیاهخوار است و دستان انسان برای دریدن گوشت ساخته نشده و برای چیدن میوه است علاقه ی انسان
به میوه دلیل بر گیاهخوار بودن انسان است . دندان یک انسان اگر گوشتخوار می بود باید تیز و درنده می بود و می توانست
گوشت حیوانات را با استخوان به طور خام بخورد ولی دندان انسان نوک تیز و برنده نیست و دندانش توان بریدن گوشت حیوانات
را ندارد . بنابراین دندانهای انسان برای خوردن میوه ساخته شده است و انسان میوه خوار است نمونه اش دکتر بسکی است
که گیاهخوار و خام خوار است و ملیونها گیاهخواری که خصوصا در کشور هندوستان هستند . نشان می دهد که انسان
گیاهخوار است اما متاسفانه انسان بعد از کشف آتش شروع به پختن گوشت و گوشتخواری کرده است . و الان انسان
خودش را تبدیل به یک موجود درنده کرده است . مرغ از مردن می ترسد وقتی می خواهند مرغی را بکشند به شدت جیغ می کشد
و از ترس و وحشت شروع به جیع زدن و فریاد می کند . وقتی کشتن مرغ را دیدم واقعا ناراحت شدم حیوان بیجاره وحشت زده
خودش را به درو دیوار قفس می کوبد وقتی سرش را می برند به شدت از شدت درد بال و پر می زند و جان میدهد
انسان می تواند با گیاهخواری مانع کشتن حیوانات شود . فقط کافی است از لذت خوردن گوشت صرف نظر کند و به
گیاهخواری روی آورد که هم سالم تر است و هم اخلاقی تر.
زندگی برای همه مخلوقات خداوند زیباست ...
ما را در سایت زندگی برای همه مخلوقات خداوند زیباست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 248 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 22:18